Chcesz wybrać odpowiednią polisę na życie, ale nie wiesz, na co zwrócić szczególną uwagę? Zapraszamy do zapoznania się z naszym poradnikiem, dzięki któremu można znaleźć najlepszą ofertę.

Polisa na życie to oferta skierowana do każdego zainteresowanego swoim bezpieczeństwem oraz bezpieczeństwem swoich bliskich. Dzięki nie możemy uzyskać szeroką ochronę w różnych nieprzewidzianych, życiowych sytuacjach.

Dzisiaj polisy na życie możemy zakupić w różnych towarzystwach ubezpieczeniowych, między innymi na stronie internetowej Viennalife.pl. Zatem zanim zdecydujemy się na podpisanie konkretnej umowy, powinniśmy bliżej zapoznać się z rożnymi propozycjami ubezpieczycieli.

Cena to nie wszystko

Przede wszystkim przy zakupie polisy ubezpieczeniowej na życie musimy zdawać sobie sprawę z tego, że jego cena to jeszcze nie wszystko. Za niską ceną często stoją polisy, które nie są w stanie zapewnić swoim klientom ochrony na najwyższym poziomie. Zatem nie powinniśmy kierować się tylko ceną, ale również tym, co kryje się pod daną ofertą.

Oczywiście, nie oznacza to wcale, że dobra polisa ubezpieczeniowa będzie musiała być bardzo droga. Wprost przeciwnie, atrakcyjne polisy na życie możemy zakupić bez przepłacania, gdy tylko sprawdzimy, co mogą zaproponować nam ubezpieczyciele.

Musimy jednak pamiętać o tym, że im wyższa cena polisy, tym najczęściej możemy otrzymać wyższą wypłatę odszkodowania w razie wypadku lub innej sytuacji.

Na co zwrócić uwagę przy doborze polisy na życie?

Powinniśmy zapoznać się głównie informacjami na temat tego, co wchodzi w skład danej polisy na życie – jaką zapewnia nam ona ochronę? O tym możemy dowiedzieć się z OWU, czyli Ogólnych Warunków Ubezpieczenia, które udostępniają są przez ubezpieczycieli.

Musimy głównie sprawdzić listę wyłączeń, czyli listę zawierającą te sytuacje i przypadki, w których nie będziemy mogli otrzymać od ubezpieczyciela pieniędzy, ponieważ nie spełnimy warunków umowy. Wiele firm, na przykład wspomniana Viennalife.pl, umieszcza takie informacje także na swojej stronie, pozwalając klientowi na łatwiejsze podjęcie decyzji.